♥ Julias blogg ♥

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Julia - 25 september 2010 22:37

Hejsan!  


Bara jag som funderat över att köpa uggs? Jag tänker väldigt mycket på att det är lite indian-stil... tänker väldigt mycket på indianer när jag ser skorna.

Men dom är fina på samma gång... kanske tycker jag dom är fina för att dom är populära? Försöker jag passa in eller något?  


Ska jag köpa dom? 


  


Paris Hilton har uggs!


Jag tror inte jag ska det, stövlar


är snyggare, eller hur? 



Av Julia - 25 september 2010 21:48

Tjabba tjena!


Jag förstår inte varför inte det går att skicka bilder från min mobil till e-mail! Det står att någon inställning är fel eller något!    Det går inte ens att spara ändringarna jag gör! :'(

 
Vill bara slänga min mobil, för den funkar ju inte!  

Vill bara säga R.I.P till min mobil, och köpa den där iPhone4!!!!


  

Presentation


Välkommen till min blogg. Denna blogg handlar om musik, mitt liv och kämpande, shopping, och mycket mer. :) Kommentera och ha kul. ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av i bloggen? :)
 Youtube klipp
 Dagbok
 Bilder
 Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards