♥ Julias blogg ♥

Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Min dag ;P

Av Julia - 22 november 2010 18:38

Som sagt så har jag inget att skriva om.    Jag får nog berätta om min dag istället.


På morgonen stressade jag, som vanligt, på att göra mig klar.   Jag satte på min Everest jacka i hopp om att inte bli retad. Jag mötte min vän... som hade färgat sitt hår rosa. Vi gick till skolan... och lektionerna började. Kände mig som smileysen... förutom att jag hade brist på entusiasm. -.-

 En av våra lärare har utmattningsdepression så har har sjukskrivit sig. :( Vi fick en vikarie, och hon är också snäll. :) 

Dagen rullade på... det var stökigt, mycket bråk och sånt. Blah, blah, blah, what's new? :P

HAHAHAHA det låter som jag bor i gettot. :P


Men hur som helst, efter en dag i skolan känner man sig såhär:


   


yay, liksom. :S


Sen gick man hem och softade bara... tråkig dag.

Hade tänkt att träna lite idag..  men det gick ju åt stöpet. Är bara FÖR trött!


Föresten , letade runt efter billigast iPhone och hittade något för 299 kr/ månad istället för 499 ! :D ♥


Hur var eran dag varit?     

 
 
anna

anna

22 november 2010 21:32

sv: JAG BLEV OCKSÅ TÅRÖGD!!!!! :D

http://theannalife.blogg.se

Julia

23 november 2010 21:38

:D

 
ida

ida

22 november 2010 21:51

LÄS GÄRNA MIN JUSTIN BIEBER NOVELL PÅ WWW.BIEBSORDIE.BLOGG.SE TACK PÅ FÖRHAND//IDA

http://www.biebsordie.blogg.se

Julia

23 november 2010 20:41

Okej, det kan jag göra! :D

 
Liza Aziz :D

Liza Aziz :D

24 november 2010 17:58

Heeej sötisen här! :D
Du vet väl att du kan läsa min novell om Justin Bieber.. haha inte alls som Idas där uppe ;)

Novellen heter ''Du förändrade mitt liv, Love Story'' och finns i kategorien :)

http://movieadvice.blogg.se

Julia

25 november 2010 16:15

Okej ! :D såklart jag kan läsa den ♥
många kramar / Julia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 13 december 2010 19:03

Nu har jag gjort en ny blogg! Den heter juliasworld.bloggplatsen.se :)    check it out, ses där! men ska skriva i den lite senare, är så trött idag! :P ...

Av Julia - 11 december 2010 18:48


Hejsan :) Nu har jag tänkt såhär, jag tänkte byta blogg och så... För mitt namn passar inte så bra. Jag är ju inget stort MJ fan längre. :( Jag funderar på vad min nya blogg ska heta... har ni några idéer? :) Inte "shanedawsonfan" heller, för t...

Av Julia - 11 december 2010 18:41

Som många nog vet så har Michael Jackson kommit ut med en ny video. Jag är inte ett lika stort fan som förut... men jag är fortfarande vaken, haha. :)     Den är väl OK, men han har gjort så mycket bättre låtar! :/   P.S Ny S...

Av Julia - 9 december 2010 20:20


Förlåt, men jag har verkligen inte känt för att blogga denna veckan. Orkar inte förklara heller . Men jag ville gottgöra det lite nu... Här kommer en bild av min syster, och snälla, kopiera den inte ! OK, den är från MAD (en amerikans komedi-tidnin...

Av Julia - 1 december 2010 21:43

     Jag som äter macka på ett café... tror det heter Chris Brown eller nåt? xD        Söta mamma äter macka på samma café. ^^)        En skitful tomte med fula skor i fönstret inne i cafét xD Try not to fall in love with this ...

Presentation


Välkommen till min blogg. Denna blogg handlar om musik, mitt liv och kämpande, shopping, och mycket mer. :) Kommentera och ha kul. ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av i bloggen? :)
 Youtube klipp
 Dagbok
 Bilder
 Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards