♥ Julias blogg ♥

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Julia - 4 november 2010 23:47

Idag har jag gjort absolut ingenting.    
Man blir uttråkad men aja, man måste väl slappa någon gång...


Detta är allt det meningslösa jag har gjort idag, och jag är säker på att ni antecknar. ;)


Idag sov jag länge och steg upp när klockan nästan var 1 på dagen! xD

Sen åt jag frukost, dushade (har glömt hur man stavar, haha. det är enklare att stava på engelska) och sånt.

Sen kom min mammas väninna som man säger, haha. Jag var med dom lite. (:

Sedan så gick jag och kollade på Simpsons och åt middag. Det blev kyckling i curry-sås med stekt kål & morot på sidan... hahah konstig middag jag fick. xD

Sedan satt jag mig vid datorn och här är jag. Klockan är 10 min efter 12 på natten.   


Tråkigt att jag inte har bilder på vad jag gjorde idag, men just nu har min syrra min mobil..


Visar er en onödig natur-bild istället! xD


  

Presentation


Välkommen till min blogg. Denna blogg handlar om musik, mitt liv och kämpande, shopping, och mycket mer. :) Kommentera och ha kul. ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av i bloggen? :)
 Youtube klipp
 Dagbok
 Bilder
 Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards