♥ Julias blogg ♥

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Julia - 21 november 2010 22:28

Eftersom det är slutet av månaden, värsta tiden på månaden, så har mamma inte så mycket pengar. Hon kan ju tacka mig för det *host*.  

Hur som helst så var hon snäll nog att köpa en Everest jacka till mig på stan igår !  

Hon lånade 500 kr av mig så länge, men dom får jag tillbaka på fredag när hon får lön. :3


   

Ungefär hur min jacka ser ut, kommer från Google-bilder. ;)


Idag hände inte så mycket, mest dator som vanligt... Har aldrig riktigt gillat söndagar xP

Hur som helst, imorgon är det skola igen. Ska ha min nya jacka då. Även om det kanske gör skoltiden liiite roligare så... nej, jag gillar inte skolan. Men aja, man får ju träffa sina kompisar. :3


Sorry för dålig uppdatering, vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Mitt liv är inte så händelsefullt som jag önskar att det vore. Det är därför jag vill studera i USA när jag blir 16 år.   


Ses!   

Presentation


Välkommen till min blogg. Denna blogg handlar om musik, mitt liv och kämpande, shopping, och mycket mer. :) Kommentera och ha kul. ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer av i bloggen? :)
 Youtube klipp
 Dagbok
 Bilder
 Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards